BEN JIJ READY?
DOE MEE EN MAAK VERSCHIL .

READY Coaches en jongeren

CHECK ONZE PROJECTEN
EN MELD JE AAN

Doe mee

READY heeft meerdere projecten voor jongeren en jongvolwassenen in heel Nederland. Met Community Heroes kun je op school of in de wijk samen kennis opdoen en werken aan een mooi plan. Met Gamechangers kun je op de sportclub of vereniging werken aan events. Met READY BOOST kan je zelf een idee pitchen en ondersteuning winnen.

Workshop READY Jongeren

READY jongeren

join the movement

Jongeren

Meer dan 3.000 jongeren hebben meegedaan aan projecten dankzij READY.

Initiatieven

Van muziekfestivals tot sporttoernooien, documentaires en eigen bedrijven, jongeren hebben meer dan 200+ initiatieven zelf opgezet.
180.000+

Uur

investeerden jongeren om zichzelf verder te ontwikkelen en iets terug te doen voor hun omgeving

Werken bij

Join team READY

Wil jij stage lopen bij READY of bij ons werken? Wij hebben geregeld een mooie opdracht of project waar je aan mee kunt doen. Wij willen graag dat jongeren ervaring opdoen bij onze organisatie en een stapje verder komen. Stuur ons een berichtje en wie weet ben jij wel READY!