Direct naar content

Powered by

COMMUNITY HEROES

Doe mee

Dit is je kans om jouw eigen dromen waar te maken! Wil je iets moois neerzetten in jouw stad? Zijn er skills waar je graag nog beter in wilt worden? Of wil je jouw netwerk uitbreiden? Doe mee met Community Heroes en ga next level!

Check de promovideo

Community Heroes

Wat leer je tijdens Community Heroes? Hoe ziet een traject er eigenlijk uit? Waarom wil je deze kans niet missen? Check deze promo met deelnemers en coaches om een idee te krijgen van Community Heroes en doe mee!

Community Heroes journey

Hoe ziet een traject eruit?
STAP 1

Kennismaken en teambuilding

STAP 2

Brainstormen en onderzoek

STAP 3

plannen bedenken en uitwerken

STAP 4

pitches voorbereiden en shark tank

STAP 5

voorbereiding en uitvoering activiteiten

STAP 6

afsluiting en rewards

Check voor meer info

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het project? Wat kun je van Community Heroes verwachten? In welke steden kan ik meedoen? Antwoord op de meest gestelde vragen kun je hier vinden. Klik op de vraag om het antwoord te zien. Staat jouw vraag er niet tussen en wil je graag meer weten? Neem dan contact met ons op via de mail info@stichtingready.nl of telefoon (whatsapp mag natuurlijk ook).

projectondersteuning

Impact door jongeren

1000+

Jongeren

hebben al meegedaan met Community Heroes. Join the movement!
200+

Initiatieven

Van muziekfestivals tot sporttoernooien, documentaires en eigen bedrijven, jongeren hebben meer dan 200+ initiatieven zelf opgezet.
100.000+

Uur

hebben jongeren geïnvesteerd in zichzelf en hun omgeving

TEAMWORK

Community Heroes is al jaren een succesvol project in meerdere steden. Samen werken wij aan de ontwikkeling van jongeren en een betere wereld! Neem contact met ons op als je meer wilt weten.